gold beans

1895

1895

Fondatorul Johann Jacobs deschide primul său magazin în vibrantul oraș portuar Bremen, din Germania. Magazinul său special pentru cafea, ceai, ciocolată și biscuiți, deservea misiunii lui Johann Jacobs de a livra doar produse impecabile, la prețuri rezonabile.

gold b

1907

1907

Johann Jacobs deschide prima sa prăjitorie, oferindu-le locuitorilor din Bremen să guste pentru prima dată cafeaua sa delicioasă și prăjită cu măiestrie.

gold beans
SFÂRȘITUL ANILOR 1920

1920'S

1920s

Cafeaua Jacobs este disponibilă în cele mai bune hoteluri, restaurante și stațiuni de pe coasta baltică a Germaniei. Călătorind pe vapoarele transatlantice, cafeaua Jacobs ajunge pentru prima dată în America. Jacobs oferă acum cafea de calitate superioară pentru băutorii pretențioși de pe ambele maluri ale Atlanticului.

gold beans

1930

1930

Walther, nepotul lui Johann, în vârstă de 22 de ani, se întoarce din SUA și se alătură companiei cu idei noi. El implementează un ambalaj elegant și atrăgător, care prezintă pentru prima dată aroma Jacobs. Primele sloganuri ale brandului aduc Jacobs în prim-plan. În Germania, Walther creează o flotă de furgonete pentru a livra cafea proaspătă și aromată la domiciliul clienților.

gold beans

1948

1948

După distrugerea fabricilor Jacobs și a întreruperii aprovizionării din cauza războiului, în 1948 producția de cafea a putut fi reluată într-o manieră adecvată. Un moment special a fost atunci când Walther a recepționat primul transport oficial postbelic de 12 saci de boabe de cafea verde de peste ocean.

gold beans

1954

1954

Walther dă viață sloganului simbolic "Jacobs - Wunderbar" ("Cafeaua Jacobs - Minunată") în campaniile de publicitate. Prima cafea instant Jacobs - Mocca Press - este, de asemenea, lansată în 1957.

gold beans

ANII 1960

1960s

Fiul lui Walther, Klaus, se alătură companiei în 1962 și ajută la inaugurarea unei noi ere în viața brandului: noi produse, ambalaje si reclame sunt lansate în noi piețe. Flota de furgonete VW Transporter ale lui Jacobs devine o priveliște de neratat în orașe.

gold beans

ANII 1970

1970s

Krönung devine o cafea râvnită, cu un public devotat. În 1973, asistăm la sosirea lui Frau Sommer, care devine ambasador al campaniilor publicitare Jacobs pentru următorii 12 ani. Doamna Sommer a lăudat calitățile speciale ale cafelei Jacobs, dar și Alintaroma, care a devenit o caracteristică permanentă a cafelei Jacobs.

gold beans

ANII 1980

1980s

În 1982, Klaus Jacobs fuzionează brandul Jacobs cu îndrăgita afacere elvețiană de ciocolată Suchard. Începe trecerea de la o companie de familie la un brand global.

gold beans

ANII 1990

1990s

În 1990, Jacobs este vândut către Philip Morris, devenind astfel parte din Kraft Jacobs Suchard. Jacobs intră pe noi piețe, aducând promisiunea unei cafele de calitate în fosta Uniune Sovietică, Orientul Mijlociu, Africa și America Centrală.

gold beans

2015

2015

Kraft Foods devine Mondelez International Inc.. Fosta sa divizie de cafea fuzionează cu Sara Lee pentru a crea Jacobs Douwe Egberts (JDE).

gold beans

2016

2016

Jacobs este relansat cu o nouă identitate de brand. Coroana aurită, introdusă cu 50 de ani în urmă, rămâne un element inconfundabil al brandului. Jacobs continuă să transforme bucuriile mici în clipe minunate, oferind oamenilor ocazia să aprecieze tot ce e deosebit în viață.

gold beans

2020

2020

JDE fuzionează cu Peet's Coffee pentru a crea compania JDE Peet's, listată la bursa din Amsterdam începând cu luna mai 2020.

Ellipse 127

johann-jacobs-signature

ÎMPREUNĂ PENTRU UN VIITOR MAI BUN

sustainability
Sustainability GOLD RGB 500px
SUSTENABILITATE

APROVIZIONARE RESPONSABILĂ

Aprovizionarea responsabilă este una dintre modalitățile prin care avem un impact pozitiv asupra mediului înconjurător, ajutând fermierii și comunitățile din regiunile cultivatoare de cafea să se dezvolte.