MOȘTENIREA NOASTRĂ

Pornește într-o călătorie captivantă în timp și află mai multe despre istoria lui JACOBS. Totul a început în 1895, când fondatorul Johann Jacobs a avut un vis.

Cum a început totul...

La 15 ianuarie 1895, a fost anunțat în Bremer Nachrichten, un ziar din Bremen: Johann Jacobs și-a deschis „Magazinul său special pentru cafea, ceai, cacao, ciocolată și biscuiți” la Domshof numărul 18 din Bremen. Apoi în 1907 a urmat deschiderea propriei sale prăjitorii, ceea ce l-a făcut pe Johann Jacobs deosebit de mândru. La 30.10.1913 a fost înregistrată la Oficiul Imperial de Brevete marca cu sacul de cafea de cafea 131/19.

Crearea unei afaceri

După Primul Război Mondial, cafeaua a fost din nou permisă spre vânzare, iar râvnitele boabe au umplut rafturile din magazinul lui JACOBS. Odată cu creșterea popularității cafelei JACOBS, Joh. JACOBS & Co. OHG a fost înființată în 1926, iar în 1928 a fost achiziționată o furgonetă motorizată. Această restructurare a distribuției a făcut posibil ca boabele de cafea JACOBS să fie vândute consumatorilor din întreaga zonă Bremen.

JACOBS la radio și TV

Publicitatea modernă și direcționată pentru JACOBS a început odată cu intrarea în companie a lui Walther J. JACOBS, nepotul lui Johann Jacobs. Noul său concept de publicitate a fost implementat din 1930. Prima măsură a fost introducerea celebrului „ambalaj original” în culorile JACOBS. Avea, de asemenea, sigla sacului de cafea și cuvintele „JACOBS Kaffee”. Sloganul „Cafeaua JACOBS—Satisfacție Pânp la Ultima Boabă” a fost folosit pentru prima dată în 1931.

JACOBS la radio & TV

După distrugerea și reconstrucția clădirilor companiei după cel de-al Doilea Război Mondial, magazinul a fost redeschis la Obernstrasse numărul 20 în decembrie 1950. Din 1954, noul slogan „cafeaua JACOBS... minunată” era pe buzele tuturor, iar de la mijlocul anilor 1950 a fost citit și în ziarele zilnice și auzit la radio. Din 1957 încoace, „Bunica Sophie” a fost actrița principală în reclamele JACOBS - și din 1959 încoace, chiar și la televiziune. Compania a continuat să înflorească și și-a extins gama de produse.

Lansarea JACOBS Krönung

Fabrica de cafea de astăzi din Berlin a început producția încă din 1961. În primăvara anului 1966, venise în sfârșit momentul: împreună cu varietățile „Tradition”, „Privat” și „Edel Mocca”, s-a născut JACOBS Krönung, ce completează gama de cafea prăjită. Coroana a fost folosită pentru prima dată ca logo și rămâne și astăzi ca simbol al unei cafele de înaltă calitate, creată cu măiestrie.

Ambasadorul mărcii Karin Sommer

Din 1972 încoace, au existat motive de bucurie: JACOBS a introdus aparatul de cafea „Filtermeister”, care a vândut un număr record de 75.000 de unități în primul său an. Karin Sommer, care este și astăzi binecunoscută, a fost de asemenea cucerită de calitatea cafelei JACOBS, astfel devenind ambasador pentru JACOBS Krönung în 1973. Doamna Sommer a lăudat calitățile speciale ale cafelei JACOBS, dar și Alintaroma, care a devenit o caracteristică permanentă a cafelei JACOBS din 1986 încoace.

Inovație și produse

În 1982, producția de cafea a început la locația actuală din Berlin-Neukölln. În 1985, lumea JACOBS Krönung cu sortimentația sa în continuă creștere a fost prezentată pentru prima dată în comerțul cu amănuntul. În 1989, numele „JACOBS Kaffee” a fost schimbat în „JACOBS Café”.

Lansarea JACOBS Krönung

Pe lângă introducerea JACOBS Krönung light în 1991, un eveniment special în istoria mărcii în anii 1990: lansarea trenului logistic de cafea JACOBS, care a început să ruleze în 1993 și a livrat până la 1.000 de tone de cafea pe zi. Chiar și astăzi, cafeaua este transportată pe calea ferată din portul Bremen până la fabrica de cafea din Berlin.

TASSIMO - cafea la o singură atingere de buton

Următorul pas important la JACOBS a fost introducerea unui sistem complet nou de preparare a cafelei în 2004/2005: aparatul TASSIMO. Cu gama sa diversă de „T-Discuri” și cu JACOBS ca o marcă puternică găzduită în acest sistem, TASSIMO a devenit lider de piață în domeniul sistemelor închise pentru băuturi calde în ultimii 15 ani.

Fiecare ceașcă ne aduce mai aproape

JACOBS Krönung acționează conform motto-ului: fiecare ceașcă de cafea savurată împreună aduce oamenii mai aproape de peste 20 de ani în România. Fie că preferi cafeaua prăjită și măcinată JACOBS Krönung, cafeaua boabe, mixurile de cafea, cafeaua solubilă, capsulele espresso sau TASSIMO - aici este garantat ceva pentru toate gusturile. Dar asta nu este tot - varietatea produselor crește de la an la an: produse noi precum JACOBS Selection sau TASSIMO JACOBS Krönung XL completează perfect gama.

JACOBS - adaugă un strop de magie în fiecare ceașcă de cafea

Din 2017 JACOBS s-a relansat cu o nouă identitate de brand, dar elementele inconfundabile JACOBS precum coroana, Alintaroma și culoarea verde-aurie au fost păstrate.

Tot de atunci JACOBS te susține ca visurile tale să devină realitate. Pentru că Johann Jacobs a avut deja un vis în urmă cu peste 125 de ani: să prăjească o cafea care să ofere un nivel unic de calitate și să inspire oamenii să-și urmeze dorințele. Acest vis a devenit realitate și inspiră și astăzi marca. Îndrăznește să visezi cu JACOBS și Alintaroma!